احداث واحد تولید کربنات استرانسیم به نام تجاری صنعت معدن استرانسیم ایرانیان (ایمیسکو) در سال 1394 آغاز گردید. در فرآیند آن نمک‌های استرانسیم و نمک‌های باریم از جمله کربنات استرانسیم از ماده معدنی سلستین و باریت با روش ابداعی گروه صنعتی معدنی فرامین آسیا (دانش بنیان از سال 1396) سنتز می‌شود. این روش تولید به گونه ای طراحی شد که بتوان از آن محصول باکیفیت مطلوب و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کرد. از دیگر ویژگی‌های این روش مستقل بودن کیفیت محصول تولیدی از عیار خوراک ورودی می‌باشد. این موضوع به تولیدکننده اجازه استفاده از خوراک‌هایی با عیار پایین را می‌دهد.

این محصول با خلوص بالا برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی معدنی فرامین آسیا تولید گردید. این محصول دانش بنیان به سرعت توانست سهم بزرگی از بازار مصرف را از رقبای عمدتا چینی خود برباید. محصولات جانبی این فرآیند سولفید سدیم مایع بود که فروش این محصول به صورت مایع برای اولین بار در ایران توسط این شرکت پایه گذاری شد. سولفید سدیم مایع این شرکت دارای عیار 9 درصد می‌باشد که به صورت مستقیم در فرآیند فلوتاسیون کانی‌های اکسیدی سرب استفاده می‌شود.

راندمان و عیار مطلوب در فرآیند فلوتاسیون با استفاده از سولفید سدیم مایع، نشان‌دهنده کیفیت خوب و اقتصادی بودن آن می‌باشد. لازم به ذکر است که این محصول جانبی با تانکرهای حمل به کارخانجات نزدیک ارسال می گردد. برای مسافت های طولانی‌تر با استفاده از روش‌های مخصوص تغلیظ شده و عیار آن تا 30 درصد افزایش می‌یابد.