این پروژه در 1402 آغاز و در ساخت آن از ترکیبی از سلول‌های فلوتاسیون جیمسون و سلول‌های فلوتاسیون مکانیکی تانکسل استفاده کرده ایم. سلول‌های فلوتاسیون جیمسون در این پروژه با استفاده از آخرین طراحی این سلول‌ها می‌باشد که در واقع نسل سوم آنها به حساب می‌رود. در طراحی این سلول‌ها مشکلات نسل‌های دوم را برطرف نمودیم به گونه ای که باکس سیرکوله خارجی به بدنه سلول متصل است. این امر موجب پایداری بسیار بالاتر در عملیات می‌شود. در کنترل سطح این سلول از جک‌های پنوماتیک با دقت و عمر بسیار بالا از برند FESTO استفاده کردیم که عملکرد مناسب سلول را در سالیان طولانی تضمین می‌کند. همچنین این سلول‌ها اتوماسیون و سخت افزار بسیار با کیفیت تری نسبت به نسل دوم را دارا می‌باشند.

سلول‌های فلوتاسیون مکانیکی تانکسل تولیدی در این پروژه با همکاری شرکت‌های گروه صنعتی معدنی فرامین آسیا و شرکت‌های نروژی CAPIRO AS و EKSAN AS به صورت محصول مشترک طراحی و تولید شده است. طراحی این سلول‌ها با دانش جمعی می‌باشد و در آن از ایده ها و علم روز دنیا استفاده کرده‌ایم. همچنین در ساخت این سلول سعی بر این بود تا قطعات حساس که ساخت آنها با کیفیت بالا در داخل کشور امکان پذیر نیست در کشور نروژ تولید شود و قطعات دیگر در ایران با نظارت همکاران و متخصصان شرکت نروژی تولید و در نهایت در ایران مونتاژ و نصب گردد. این امر موجب کاهش قیمت نهایی این سلول‌ها ضمن حفظ کیفیت آنها می‌شود. شرکت‌های نروژی CAPIRO AS و EKSAN AS از شرکت‌های با سابقه در زمینه طراحی و ساخت و بازرگانی سلول‌های فلوتاسیون مکانیکی در سراسر دنیا می‌باشند.

 

کارفرما: شرکت شمش سازان زنجان

این پروژه در 1402 آغاز شده است و در ساخت آن از ترکیبی از سلول های فلوتاسیون جیمسون و سلول های فلوتاسیون مکانیکی تانکسل استفاده شده است. سلول های فلوتاسیون جیمسون استفاده شده در این پروژه شمش سازان زنجان با استفاده از آخرین طراحی این سلول ها می باشد که در واقع نسل سوم این سلول ها می باشد. در طراحی این سلول ها مشکلات نسل های دوم برطرف شده است به گونه ای که باکس سیرکوله خارجی به بدنه سلول متصل گردیده است و موجب پایداری بسیار بالاتر در عملیات شده است. در کنترل سطح این سلول ها از جک های پنوماتیک با دقت و عمر بسیار بالا از برند FESTO استفاده شده است که عملکرد سلول را در سالیان طولانی تضمین می کند. همچنین این سلول ها اتوماسیون و سخت افزار بسیار با کیفیت تری نسبت به نسل دوم را دارا می باشند. سلول های فلوتاسیون مکانیکی تانکسل استفاده شده در این پروژه با همکاری مشترک شرکت های گروه صنعتی معدنی فرامین آسیا و شرکت های نروژی CAPIRO AS و EKSAN AS به صورت محصول مشترک طراحی و ساخته شده است. طراحی این سلول ها با دانش جمعی صورت گرفته است و در آن از ایده ها و علم روز دنیا استفاده شده است. همچنین در ساخت این سلول سعی شده تا قطعات حساس که ساخت آنها با کیفیت بالا در داخل کشور امکان پذیر نسیت در کشور نروژ تولید شود و قطعات دیگر در ایران با نظارت همکاران و متخصصان شرکت نروژی تولید و در نهایت در ایران مونتاژ و نصب می گردد . این امر موجب کاهش قیمت تمام شده این سلول ها ضمن حفظ کیفیت آنها می شود. شرکت های نروژی CAPIRO AS و EKSAN AS از شرکت های با سابقه در زمینه طراحی و ساخت و بازرگانی سلول های فلوتاسیون مکانیکی در سراسر دنیا می باشند.