حضور گروه فرامین آسیا در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی استان زنجان

 
 

بر اساس گزارش ایرنا :

رئیس خانه معدن زنجان گفت: برگزاری این نمایشگاه از سال ۹۳ در استان اغاز و چهارمین دوره آن پس از یک وقفه، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت معدنی شامل استخراج، فرآوری و تبدیل به ارزش افزوده بالا است، اظهار داشت: ما دنبال تکمیل این زنجیره در استان هستیم .کاهش خام فروشی نشان دهنده روند مناسب ظرفیت معدنی در استان است .

به گفته سلسانی با تکمیل زنجیره تولید در بخش معدن، شاهد شکل گیری معدنکاری بزرگ مقیاس و گسترش فعالیت های معدنی، در استان خواهیم بود. با این جهت گیری بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه معدن در استان کاهش می یابد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان نیز در این نشست بیان کرد که برگزاری نمایشگاههای تخصصی اتفاقات خوبی را رقم می زند . ایشان همچنین افزود : یکی از برکات چنین نمایشگاههایی فراهم کردن فرصت برای فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی است.

مجری نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی: گفت: ۸۰ شرکت داخلی و نمایندگی خارجی از ۹ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه استان های تهران، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، البرز، مازندران، آذربایجان شرقی و زنجان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین وی از برپایی ۸۰ غرفه در دو سالن این نمایشگاه خبر داد. ایشان تاکید کرد:  دستیابی به آخرین فناوری نوین و افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز از اهداف این نمایشگاه است . توسعه صنایع بالادستی و ارتقا سطح دانش و فناوری نیز از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه است.

گروه صنعتی معدنی فرامین آسیا با حضور در این نمایشگاه از جدید ترین فناوری و دستاورد های خود اعم از سلول فلوتاسیون ما فوق صوت که طراحی و اجرای آن توسط مهندسین خود صورت گرفته بود رونمایی کرد .

 
 

لازم به ذکر است که مهندس هانس و مهندس صدارتی ، مدیر عامل شرکت های EKSAN و CAPIRO ، از شرکت های همکار ،از کشور نروژ در این نمایشگاه در کنار مهندسین گروه فرامین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط